Referenties

home

Pascal Roozen,

Directeur Qteco

Meer info: Raackt Cees Koot

“Wij zijn een kennisintensief en ambitieus ICT-bedrijf met ervaren en talentvolle medewerkers. Vanuit dit gegeven hebben wij een bewuste keuze gemaakt voor samenwerking met Raackt. Daar komt bij dat ik met de mensen van Raackt vanuit mijn vorige bedrijf (PHC Telecom), al eerder positief en succesvol heb samengewerkt. Ook bij Qteco hebben ze mij en onze medewerkers opnieuw weten te inspireren en verrassen. Vanuit de merk-, marketing- en activatiestrategie hebben de mensen van Raackt mede richting weten te geven aan onze organisatiestrategie, met als gevolg: verdieping, verbreding en groei van prospects en klanten.”

Ingrid van Eijk,

Managing Director Interlingo

Meer info: Raackt Cees Koot

“We mogen concluderen dat onze gezamenlijke aanpak een sterke strategische basis neerzet en een gefocuste positionering met aansprekende uitingen die Interlingo’s positie in de markt versterkt. Naast positieve interne en externe reacties op het ‘nieuwe’ Interlingo, gaan ook de resultaten de goede kant op. Ik zou het gehele proces morgen weer met Raackt doen. Interlingo staat als nooit tevoren en sinds de herintroductie en activatie hebben we nieuwe klanten zoals onder meer Marel, Stork, Bowes en Wilkes mogen verwelkomen”.

Bernard Wessel,

Inkoop & Marketing Directeur Raab Karcher

Meer info: Raackt Cees Koot

“Ons MVO-beleid in combinatie met klantgericht handelen heeft ons ertoe gezet steeds meer te willen betekenen voor onze klanten, mens, milieu en maatschappij. We hebben hard gewerkt aan Greenworks (ons duurzaamheidsproject), de Greenworks Academy en innovaties als RaabMobiel (de App van Raab Karcher), RaabOnline, RaabCalc, Leanworks en Raabworks. Allen ondersteund door krachtige Raackt marketingcommunicatie vanuit onze merkpositionering ‘De Hoeksteen van de Bouw’.”

scherp observeren + goed richten = succesvoller raken

Met behulp van haar kennis en ervaring heeft Raackt een aanpak ontwikkeld om tot succesvol resultaat te komen voor haar klanten. Horen, zien en voelen (scherp observeren) zijn de basis voor sterke en gefocuste organisatiekeuzes en inzet (goed richten). Samen zijn ze essentieel om duurzaam resultaat te realiseren voor merken waar klanten en overige stakeholders zich betrokken bij voelen (succesvol raken).

Wie?

Vanuit het streven de beste prijs-prestatie-verhouding te leveren voor je klanten, is Raackt in 2007 opgericht door Cees Koot.

Raackt is een netwerkbureau dat voor elk uniek vraagstuk samenwerkt met de beste en meest ervaren specialisten.

Contactgegevens

Raackt

Strijp S - Videolab
Torenallee 20
5617 BC Eindhoven

Postadres

Spechtlaan 2
5731 XM Mierlo

 

M: +31 (0)6 55 77 88 15
E: info@datraackt.nl