Doelen behalen met de webmatrix

Doelen behalen
met de webmatrix

Een belangrijk ingrediënt van een sterk merk en online communicatie is de website. Negen van de tien bedrijven vullen websites met informatie en diensten: Pure push-communicatie. Stel liever de vraag: wat willen bezoekers en waarom bezoeken zij de website?

Een goede vraag verdient een goed antwoord. Raackt heeft het antwoord niet. Integendeel. Het beste antwoord heeft u zelf al in huis. Er is alleen een instrument nodig: de webmatrix.
De webmatrix biedt antwoorden op belangrijke vragen. De webmatrix combineert vervolgens alle antwoorden. De webmatrix wikt en weegt. De webmatrix resulteert in een doortimmerd plan van aanpak voor het aanpassen van een bestaande website of het maken van een nieuwe website.

Zender- en ontvangerdoelen

Vanuit een gedegen publieksanalyse die de demografie overstijgt tot een strategie die zenderdoelen naadloos vertaalt naar ontvangerdoelen en andersom: de webmatrix houdt rekening met alle variabelen. Toevalstreffers? Die behoren tot het verleden. Met de webmatrix weet je wat je doet met een website en waarom je doet wat je doet.

Ontdek de voordelen van de webmatrix

Tientallen organisaties passen de webmatrix toe en benutten de voordelen van een integrale aanpak waarbij je vanuit alle invalshoeken exact kunt benoemen wat er nodig is voor een goede website die je merk versterkt.
De planmatige aanpak van de webmatrix garandeert dat de uitvoerende tekstschrijver/ copywriter de zenderdoelen volledig in kaart krijgt en deze vertaalt (ombuigt) naar ontvangerdoelen. Zo voorkom je de meest gemaakte ontwerpfout bij het creëren van websites (of andere communicatie-uitingen) en het vullen met content: je biedt de inhoud aan zoals de afzender het goed vindt: push-communicatie.

Optimale webervaring

De webmatrix ontstijgt de standaard demografie en focust op intrinsieke motivatie van bezoekers. De antwoorden op de vragen in de webmatrix bieden duidelijkheid op gebieden zoals:

  • tone of voice
  • gewenstheid van interactie
  • structuur van de pagina’s
  • voorspelbaarheid van interne en externe hyperlinks
  • de aanspreekvorm
  • de formaliteit van de schrijfstijl
  • … en nog veel meer.

“Bij Qteco heeft Raackt mij en onze medewerkers opnieuw weten te inspireren en verrassen.”

Pascal Roozen, Directeur Qteco

Waarom (web)matrix?

De antwoorden op de controlevragen van de webmatrix beïnvloeden elkaar onderling. Horizontaal, verticaal en diagonaal. Zo ontstaat een doortimmerde strategie die volledig is afgestemd op een optimale webervaring voor de bezoeker en maximale conversie.

“De webmatrix voorkomt push
op alle mogelijke manieren
en faciliteert pull.”

Tientallen organisaties benutten inmiddels de voordelen van de webmatrix. Welke? Enkele voorbeelden delen we graag met je.

Contactformulier

Neem contact op. Vrijblijvend. Of stel een concrete vraag en ontvang een concreet antwoord.

Stuur een e-mail naar belme@datraackt.nl en vermeld uw telefoonnummer.

Direct bellen of het antwoordformulier invullen kan natuurlijk ook:
icoon-telefoon3 +31 6 55 77 88 15.

Uw naam

Bedrijf

Uw email (*)

Vraag/opmerking

* Zelfstandig structureel de webmatrix toepassen? Dat kan natuurlijk ook. Uw medewerkers trainen behoort ook tot de mogelijkheden.

scherp observeren + goed richten = succesvoller raken

Wie?

Vanuit het streven de beste prijs-prestatie-verhouding te leveren voor je klanten, is Raackt in 2007 opgericht door Cees Koot.

Raackt is een netwerkbureau dat voor elk uniek vraagstuk samenwerkt met de beste en meest ervaren specialisten.

Contactgegevens

Raackt

Strijp S - Videolab
Torenallee 20
5617 BC Eindhoven

Postadres

Spechtlaan 2
5731 XM Mierlo

 

M: +31 (0)6 55 77 88 15
E: info@datraackt.nl