Merkvisie
& Ambitie
Van heldere merkvisie
naar duurzame succesfactor
Een sterk merk begint met een heldere visie op de toekomst, heeft ambitie en groeit uit tot een volwaardig ondernemingsconcept.
Daarmee is het merk één van de belangrijkste sturende factoren voor je organisatie en transformeert kortetermijnwinst in langetermijn- perspectief.
Visie op merk en merkdenken
Wil je van een merk een echte succesfactor maken? Dan heb je een ambitieuze en toekomstgerichte visie van de gehele organisatie op merk en merkdenken nodig.
Een toekomstgerichte visie die strategische vragen beantwoordt zoals:
- Wie willen we zijn?
- Hoe willen we bekend staan?
- Waarin blinken we uit?
- Waar gaan we voor?
- Wat is ons bestaansrecht? (purpose)
- Waarom doen we de dingen die we doen? (gouden cirkel van Sinek)

Raackt stelt vragen die de klant centraal stelt
Denk aan vragen die ingaan op hoe je als klantgerichte organisatie van buiten naar binnen werkt en op basis van ‘Insights inside’ je klanten succesvoller raakt.
Vragen die leiden tot onderscheidende proposities voor producten, diensten, aanvullende services, kanalen en communicatiemiddelen.
Vragen die richting geven aan de weg die je inslaat, leiden tot wederzijds vertrouwen en beter duurzaam succes uit je organisatie.
De vragen leveren antwoorden op. Waardevolle antwoorden waarmee je waarde voor de klant creëert in het algemeen en scherp stuurt op klantwaarde in het bijzonder.
Raackt brengt geïntegreerde merkprocessen voor succesvolle verandering in praktijk. Neem contact op en laat je inspireren door een voorbeeldcasus.
Contactformulier
Neem contact met ons op. Vrijblijvend. Of met een concrete vraag waar u een concreet antwoord op krijgt.
Stuur een e-mail naar belme@datraackt.nl en vermeld uw telefoonnummer.
Direct bellen of het antwoordformulier invullen kan natuurlijk ook:
+31 6 55 77 88 15.