Merkwaardig eigentijds

Technologie of mens centraal?

Binnen organisaties en marketing staan de mogelijkheden van nieuwe technologieën centraal. Logisch. Sinds de opkomst van internet verschenen er tal van disruptieve technieken en spelers op de markt die kansen of bedreigingen vormen voor bestaande en toekomstige organisaties.

Millenials

De millennialgeneratie is de eerste generatie die is opgegroeid in een digitale en technologische wereld. Technologie is voor hen een gegeven. Deal with it.

pim_2016Daar staat tegenover dat technologie niet tot zijn recht komt zonder de mensen die er gebruik van maken. Met bestuurders, directeuren en marketeers die de toekomst van mens & bedrijf aan het hart gaat, deelt Raackt graag het PIM trendrapport ‘Millennial Footprint’.

Mindset van de millennials

Het trendrapport neemt je mee in de mindset van de millennialgeneratie, onze collega’s en relaties van vandaag. Een generatie die zelfbewust is, een opvallende voorliefde heeft voor technologie en het liefst visuele content consumeert.

Millennials staan open voor organisaties en merken die minstens net zo open zijn en bereid zijn om samen te innoveren. Een groep die je zult moeten begrijpen om te anticiperen op de toekomst van je organisatie en aansluitend de strategische rol die je merk, marketing en communicatie hierin speelt.

Nieuwe technologie omarmen…
Wil je een praktijkvoorbeeld? Neem contact op over een Raackt casus die gegarandeerd tot de verbeelding spreekt.

Contactformulier

Neem contact met ons op. Vrijblijvend. Of met een concrete vraag waar u een concreet antwoord op krijgt.

Stuur een e-mail naar belme@datraackt.nl en vermeld uw telefoonnummer.

Direct bellen of het antwoordformulier invullen kan natuurlijk ook:
icoon-telefoon3 +31 6 55 77 88 15.

Uw naam

Bedrijf

Uw email (*)

Uw vraag/opmerking

scherp observeren + goed richten = succesvoller raken